Darbības principi

Augsti kvalitātes standarti

Rūpējoties par pacientu zobu veselību, sniedzam augstākās kvalitātes stomatoloģijas pakalpojumus. Klīnikā strādā augsti kvalificēti un kompetenti speciālisti, kuri palīdzēs Jums rast labāko risinājumu zobu veselības un skaistuma uzlabošanai. Sadarbojamies ar uzticamiem partneriem, kuri nodrošina mūs ar labākajiem zobārstniecības materiāliem un jaunākajām tehnoloģijām.

Kvalifikācijas pilnveidošana

Kvalifikācijas paaugstināšanu un nepārtrauktu izglītošanos uzskatām par daļu no kvalitatīvas zobārstniecības prakses. Mūsu klīnikā strādājošie speciālisti regulāri piedalās zobārstniecības konferencēs un semināros, seko līdzi tehnoloģiju attīstībai, kā arī pilnveido savas iemaņas speciālos stomatoloģijas kursos un praktizē ārzemēs.

Pacientu informēšana

Pirms sniedzam zobārstniecības pakalpojumus, vienmēr informējam pacientu par ārstniecības iespējām. Tādā veidā pacients var izvēlēties sev piemērotāko ārstniecības metodi. Mūsu zobārsti sniegs Jums konsultāciju par pareizu mutes dobuma kopšanu un zobu kopšanas līdzekļu izvēli. Ar mūsdienīgām zobārstniecības metodēm Jūs varat iegūt veselus zobus un burvīgu smaidu. „Dental Art” speciālisti Jums palīdzēs to īstenot.

Darba pieredze

Saprotam, ka ir cilvēki, kuriem vizīte pie zobārsta izraisa bailes un diskomforta sajūtu. Mēs ticam, ka vizīte pie mūsu klīnikas speciālistiem palīdzēs Jums tās pārvarēt. Draudzīga atmosfēra, mājīgs iekārtojums, efektīvu anestēzijas līdzekļu izmantošana un profesionāli stomatologi – tas padarīs Jūsu zobārsta apmeklējumu patīkamu un pilnīgi bezsāpīgu.

Drošība

Mēs apzināmies to, cik savā darbā ir svarīgi rūpēties par pacientu, kā arī savu drošību, tādēļ klīnikā tiek veikti un ievēroti visi nepieciešamie dezinfekcijas un sterilizācijas pasākumi. Mūsu klīnikā tiek izmatoti vienreiz lietojamie materiāli, kā arī visi instrumenti tiek uzglabāti sterilos iepakojumos, tādā veidā pilnībā izslēdzot ārstēšanās procesā iegūstamās infekcijas risku.

Pieejamība

Piedāvājam pacientiem draudzīgas cenas. Ja Jums ir mūsu sadarbības partnera apdrošināšanas polise, samaksu par vizīti ir iespējams veikt ar tās palīdzību. Strādājam, lai Dental Art zobārstniecības pakalpojumi būtu pieejami ikvienam, kas to vēlas.

Sterilizācija un kontrole

Mēs apzināmies, cik svarīgi ir zobārstniecībā ievērot pacientu drošību, nodrošinot sterilu procedūru norisi un pilnībā likvidējot iespējamo infekcijas risku ārstēšanās procesa laikā. Tādēļ klīnikā tiek veikti un ievēroti visi nepieciešamie dezinfekcijas un sterilizācijas pasākumi. Izmantojam vienreiz lietojamos materiālus, visi instrumenti tiek uzglabāti sterilos iepakojumos. Starp zobārstniecības procedūrām instrumenti tiek rūpīgi dezinficēti un autoklāvēti, lai iznīcinātu bīstamos mikroorganismus – baktērijas, infekcijas, sēnītes un vīrusus. Maksimāli rūpējamies par Jūsu drošību ārstēšanās laikā.

Dalīties